Äntligen leeedig!!!



Phu! Cyklade hemifrån igår straxt efter klockan 13... och idag kl 14.30 kom jag hem igen. Jag är trööött! Har haft ett långt men härligt jobbpass och nu är jag helt slut. Slutade klockan 9 i Norrtälje imorse och åkte bussen till Hallsta för att göra några ärenden. Var hemma runt 13.45 och gick direkt en sväng med tjejerna och nu, äntligen, har jag landat i soffan. Nu är jag har jag semester till juni, men kommer jobba någon dag då och då. 
 
Hade tänkt storstäda och montera valplådan idag, men jag är alldeles för trött så det får vänta till imorgon. Istället ska jag slöa lite i soffan innan det är dags att laga mat.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va spännande! =) Skönt med lite semester nu så du kan koppla av när Tina ska dra igång =)

2011-04-06 @ 19:35:36
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0