Vilken härlig dag



Vilken härlig dag det har varit idag. Solen har strålat från en klarblå himmel och det har varit svaga sköna vindar emellanåt. Myyys! Tjejerna har legat på altanen eller i den lilla hagen hela dagen, om man bortser från promenaderna, och bara njutit. Själv har jag byggt en tillfällig hönshage, börjat kratta på baksidan och ungefär 1/3 del är klar, hjälpt J att kapa ved och så självklart dammsugit och massa hushålspyssel. Effektiva jag. Nu ska jag straxt cykla till jobbet. Det saknas folk på grund av sjukdom så det får bli ett extra pass, men det ska bli skoj. 
 
Imorgon ska det fortsätta krattas och pysslas på tomten. J jobbar heeela dagen så jag och tjejerna får roa oss bäst vi kan. Enligt SMHI ska det bli kanonväder även imorgon och ännu varmare, håller tummarna att dom har rätt.

Kommentarer
Postat av: kicki med flock

Ja visst är det mysigt med våren, i helgen får vi besök att Kajsas kennelmamma Bodil ska bli skitkul att äntligen få träffa henne.

kikar in varje dag för att se om Tina pluttar ut sina bebbar snart

kramiz

2011-04-15 @ 11:21:10
URL: http://www.minspringer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0